Подождите, идет загрузка сайта ...

30 лістапада 2022 года студэнты 3 курса спецыяльнасці «Міжнародныя адносіны», якія вывучаюць англійскую мову як першую замежную, пад кіраўніцтвам старшага выкладчыка кафедры англійскай мовы міжнароднай прафесійнай дзейнасці (гуманітарныя спецыяльнасці) Зудовай С.А. удзельнічалі ў цікавым групавым праекце "GAMES STUDENTS PLAY: NEGOTIATIONS".

У рамках работы над праектам студэнты пазнаёміліся з матэрыяламі, звязанымі са структурай перагавораў, рознымі тактыкамі вядзення перагавораў, вывучылі лексіку неабходную пры правядзенні перагавораў. Самым захапляльным і пазнавальным быў заключны этап праекта – гульня-сімуляцыя перамоваў па вырашэнні канфлікту паміж дзвюма краінамі пры пасярэдніцтве ААН (Little Golano). На гэтым этапе выкладчык выкарыстоўвала сучасную адукацыйную тэхналогію CLIL (Content to Language Integrated Learning), якая мае на ўвазе выкарыстанне і ўдасканаленне ведаў, атрыманых на дысцыплінах модуляў "Рэгіёназнаўства", "Міжнародныя арганізацыі" і курсе "Дзелавыя зносіны і камунікацыя" з дапамогай англійскай мовы.

З гэтай задачай студэнты справіліся цудоўна! 

Вось некаторыя з водгукаў студэнтаў:

«Мне здаецца, гэта цікавы досвед, які будзе карысны кожнаму. Вядома, мы былі больш нязмушанымі, але ў гэтым таксама нешта ёсць. Было максімальна падобна на сапраўдныя перамовы. Таксама было б цікава правесці сімуляцыю перамоваў на тэму рэальных канфліктаў…» (Паўлоўская Крысціна)

«Мне было вельмі цікава ўзяць удзел у перамовах. Пасля гэтага я зразумела, як складана ў рэальным жыцці дамаўляцца аб чым-небудзь, вырашаць які-небудзь канфлікт шляхам перамоваў так, каб кожны бок атрымаў для сябе выгаду. Мне здаецца, што такі від заданняў удасканальвае нашы навыкі дзелавых зносін і паглыбляе веды ў сферы міжнародных адносін і ўсіх працэсаў, якія адбываюцца ў іх, у цэлым». (Саўцова Анастасія)

"Мне вельмі спадабалася. Усё было максімальна набліжана да рэальных перамоваў. Ва ўсіх бакоў было разуменне сітуацыі, свае мэты і аргументы. Выдатна, што кожны змог выказацца і прыйсці да агульнага рашэння». (Біч Алена)

«На мой погляд, сімуляцыя была карыснай у цэлым для разумення канфліктаў, якія адбываюцца ў свеце, і прычын, чаму яны дагэтуль не вырашаныя. Таксама мела месца трэніроўка навыкаў перамоваў, былі паспяхова апрабаваны розныя тактыкі іх правядзення». (Бабко Іларыя)

«Сімуляцыя перамоваў неверагодна важная для развіцця soft skills. Я ўпэўнены, што такія практычныя заняткі ўносяць вялікі ўклад у наша развіццё». (Ананіч Павел)

Сапраўды, падобныя заняткі дапамагаюць сфармаваць і развіць такія неабходныя для будучай прафесійнай дзейнасці soft skills, як дзелавыя зносіны, кагнітыўная гнуткасць, праца ў камандзе, самастойнае кіраванне працэсам, творчае мысленне, крытычнае мысленне, аратарскае майстэрства, рашэнне праблем і прыняцце рашэнняў, сістэмнае мысленне і кіраванне стрэсам.

У сваіх водгуках на мерапрыемства студэнты выказалі пажаданне аб тым, што было б яшчэ цікавей паўдзельнічаць у сімуляцыі падобных перамоваў толькі датычна канфлікту, які існуе ў рэальнасці. Гэта дапамагло б усім удзельнікам быць больш уключанымі ў перамовы. Магчыма, гэта ўжо планы і далягляды для іншага праекту!

Зудава С.А., ст. выкладчык КАММПД,
Студэнты 3 курса спецыяльнасці "Міжнародныя адносіны" 

 

 

Кантактная інфармацыя

  • Адрас: г. Мінск, вул. Ленінградская, 20
  • Паштовы адрас: 220030, г. Мінск, пр. Незалежнасці, 4
  • Тэлефон: +375 17 209 59 77
  • e-mail: fir@bsu.by

Палітыка ў дачыненні да апрацоўкі cookie-файлаў

Мы ў сацыяльных сетках