Подождите, идет загрузка сайта ...

Кафедра англійскай мовы міжнароднай прафесійнай дзейнасці
Старшы выкладчык
магістр філалагічных навук
 

З адзнакай скончыла філалагічны факультэт БДУ па спецыяльнасці «рамана-германская філалогія». Філолаг. Выкладчык замежных (англійскай і італьянскай) моў і літаратур. Перакладчык.

З адзнакай скончыла магістратуру БДУ па спецыяльнасці 10.02.19 - тэорыя мовы (філалагічныя навукі). Прысвоена ступень магістра філалагічных навук.

Скончыла аспірантуру БДУ па спецыяльнасці 10.02.19 - тэорыя мовы (філалагічныя навукі). Тэма кандыдацкай дысертацыі: «Сінестэтычная вобразнасць і яе моўныя механізмы (на матэрыяле артыкулаў на рускай і англійскай мовах аб музыцы і выяўленчым мастацтве)». Навуковы кіраўнік - доктар філалагічных навук, прафесар Н.Б. Мячкоўская. Дыплом даследчыка.

Працавала выкладчыкам англійскай мовы ў школе замежных моў «Streamline» (агульны курс англійскай мовы для дарослых, курс падрыхтоўкі да міжнароднага іспыту IELTS і інш.).

З 2013 г. – выкладчык, з 2015 г. – старшы выкладчык ФМА БДУ. 

Грамадская дзейнасць і арганізацыйная работа

Член Беларускай асацыяцыі выкладчыкаў англійскай мовы (БАПАЯ)
Член Савета па НДРСА БДУ
Старшыня Рады па НДРСА ФМА
Член Савета маладых вучоных ФМА
Куратар Студэнцкай навуковай рады ФМА
Адказны сакратар камісіі Секцыі №15 «Міжнародныя адносіны. Сусветная эканоміка. Міжнароднае права. Мытная справа» Рэспубліканскага конкурсу навуковых работ студэнтаў ВНУ Рэспублікі Беларусь
Член аргкамітэта штогадовай навукова-практычнай канферэнцыі маладых вучоных ФМА БДУ «Міжнародныя адносіны: гісторыя, тэорыя, практыка»
Член аргкамітэта і арганізатар працы штогадовай навуковай канферэнцыі студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў ФМА
Арганізатар Тыдня студэнцкай навукі на ФМА
Адміністратар Telegram-канала «Студэнцкая навука ФМА» https://t.me/StudNaukaFMO.

Узнагароды

Першая прэмія ў намінацыі «Асабісты ўклад у арганізацыю НДР студэнтаў і аспірантаў у падраздзяленні» ў Конкурсе БДУ на лепшага навуковага кіраўніка і арганізатара навукова-даследчай работы студэнтаў і аспірантаў па выніках 2016-2018 гг. ( Загад рэктара БДУ ад 22.03.2019 № 67-ПК)
Трэцяя прэмія ў намінацыі «Папулярызацыя навукі сярод студэнцкай моладзі і школьнікаў» у Конкурсе БДУ на лепшага навуковага кіраўніка і арганізатара навукова-даследчай работы студэнтаў і аспірантаў па выніках 2016-2018 гг. (Дыплом. Загад рэктара БДУ ад 22.03.2019 № 67-ПК)
Падзяка БДУ за плённую педагагічную дзейнасць па падрыхтоўцы высокакваліфікаваных спецыялістаў і ў сувязі са святкаваннем Дня беларускай навукі (студзень 2020).
Пераможца Рэспубліканскага конкурса навуковых прац. Узнагароджана прэміяй Спецыяльнага фонду Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (2010 г.)

Удзел у міжнародных праектах

Удзел у трэнінгу для выкладчыкаў універсітэтаў «Leadership and Social Responsibility / Лідэрства і сацыяльная адказнасць» у рамках міжнароднага праекта Праграмы Еўрапейскага Саюза ERASMUS+ CBHE UniTeLE (University Teaching and Learning Enhancement / Удасканаленне выкладання і навучання ва ўніверсітэце) (сакавік 2021)
Стажыроўка (праходжанне курса павышэння кваліфікацыі для выкладчыкаў універсітэтаў) па тэме «Designing Meaningful Online Learning / Праектаванне эфектыўнага працэсу навучання онлайн» ва Універсітэце Лінчэпінга (Швецыя) у рамках праекта Эразмус+ PRINTeL (Promoting Innovative Teaching and Learning to Enhance Student Learning Experi Countries / Змяненне ў адукацыйным асяроддзі: прасоўванне інавацыйнага выкладання і навучання для паляпшэння адукацыйнай дзейнасці студэнтаў у краінах Усходняга Партнёрства (люты 2021 г.)
Наведванне семінараў-трэнінгаў для выкладчыкаў універсітэтаў у рамках праекта Эразмус+ PRINTeL (Змена ў адукацыйным асяроддзі: прасоўванне інавацыйнага выкладання і навучання для паляпшэння адукацыйнай дзейнасці студэнтаў у краінах сакавік-красавік 2019 г.):
«Відэатэхналогіі ў выкладанні і навучанні» ("Video as a learning tool for teachers and student")
«Тэхналогія «Перавернуты клас»» ("Active learning in the flipped classroom")
«Мабільныя прыкладанні і гейміфікацыя ў адукацыйным працэсе» ("Active learning and ICT-enhanced teaching: M-learning and gamification")
«Тэхналогія гібрыднага (змешанага) выкладання і навучання» ("Hybrid/blended teaching and learning").

Павышэнне кваліфікацыі

Павышэнне кваліфікацыі ў РІВШ, БДУ, НАН:

1) Праграма павышэння кваліфікацыі «Мадэлі, тэхналогіі і метады навучання ва ўніверсітэце» (20.01.2020 – 31.01.2020, Мінск, РІВШ). Сведчанне.

2) Праграма павышэння кваліфікацыі «Фарміраванне ўніверсальных кампетэнцый (soft skills) у суб'ектаў адукацыйнага працэсу УВА» (25.05.2020 – 5.06.2020, Мінск, РІВШ). Сведчанне.

3) II Школа маладога вучонага, арганізаваная Саветам маладых вучоных Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі (29 мая - 1 чэрвеня 2018 г., Мінск, НАН) Сертыфікат.

4) Праграма павышэння кваліфікацыі пад кіраўніцтвам рэктара БДУ, доктара педагагічных навук А.Д. Караля «Методыка навучання праз адкрыццё: як навучаць усіх па-рознаму, але аднолькава» (1.02.2018 - 1.03.2018, Мінск). (Пасведчанне)

5) Праграма павышэння кваліфікацыі «Праектаванне і распрацоўка электронных вучэбна-метадычных комплексаў у сістэме вышэйшай адукацыі». (23.01.2017 – 3.02.2017, Мінск, РІВШ). Сведчанне.

6) Праграма павышэння кваліфікацыі «Рэалізацыя кампетэнтнасных мадэляў навучання ва ўстановах вышэйшай адукацыі: Балонскі кантэкст і беларускі вопыт» (май-чэрвень 2016, Мінск, РІВШ). Сведчанне.

7) Праграма павышэння кваліфікацыі «Метадалогія і методыка дысертацыйнага даследавання» (Кастрычнік 2014 г., Мінск, РІВШ. Пасведчанне.

Удзел у інтэрактыўным семінары «Структура інавацыйнага падручніка з крэатыўным кампанентам», арганізаваным БДУ і РІВШ (удзел у падпісанні рэзалюцыі) (27 мая 2019 г.).

Іншыя формы павышэння кваліфікацыі (вебінары, трэнінгі, практычныя і метадычныя канферэнцыі і інш.):

 8) International Higher Education Forum 2021 (Online, Pearson) (9-11 сакавіка 2021 г.). Сертыфікат.

9) Серыя вэбінараў у рамках праграмы "American English Live: Teacher Development Series 10"

"Unleashing Your True Teaching Power: Interaction in Online Learning Environment"
"Creating Community Online"
"Tips and Activities for Creating and Communicative EFL Classroom Using Online Meeting Software"
"Increasing Student Talk Time in the Online Classroom"
"Differentiating Instruction (online) для Equity in Learning"
"Effective Assessment Practices for Synchronous and Asynchronous Learning in an Online Environment"
(Сертыфікаты)

10) Анлайн-канферэнцыя з міжнародным удзелам «VIII Зімовая школа выкладчыка - 2021 «Трэнды лічбавай адукацыі»» ​​(25-29 студзеня 2021 г.) Сертыфікат аб праходжанні праграмы ў аб'ёме 72 г.

11) Усерасійская канферэнцыя пра анлайн-выкладанне: Вынікі 2020. Трэнды 2021 (ProgressMe Academy, 5-6.12.2020, online). Сертыфікат.

12) VII глабальная канферэнцыя па новых адукацыйных тэхналогіях "EdCrunch on Demand" (EdCrunch, 8-10.12.2020, online). Сертыфікат.

13) III Еўрапейскі саміт па адукацыі «Трансфармацыя лічбавай адукацыі» / Трыдная еўрапейская адукацыя Сумміт "Digital Education Transformation: Building Resilience in the European Education Area" (European Commision, 10.12.2020, online) https://ec.europa.eu/ education/summit/digital-education-transformation_en#sumProg

14) 26 кастрычніка 2019 г. прыняла ўдзел у Міжнародным анлайн-форуме «Інавацыі ў навучанні замежным мовам» і праслухала даклады форуму ў аб'ёме 20 г. (Масква, МДУ). (Сертыфікат. Выдадзены кіраўніком Цэнтра інтэрактыўных тэхналогій факультэта замежных моў і рэгіёназнаўства МДУ, намеснікам дэкана па дадатковай адукацыі ФІЯР МДУ, прафесарам С.У. Цітовай)

15) У верасні 2019 г. праслухала курс вэбінараў «Інтэрактыўныя тэхналогіі ў навучанні замежным мовам» Цэнтра інтэрактыўных тэхналогій факультэта замежных моў і рэгіёназнаўства МДУ. (Сертыфікат. Выдадзены кіраўніком Цэнтра інтэрактыўных тэхналогій факультэта замежных моў і рэгіёназнаўства МДУ, намеснікам дэкана па дадатковай адукацыі ФІЯР МДУ, прафесарам С.У. Цітовай)

16) 13-14 красавіка 2019 г. удзельнічала ў 3-й міжнароднай канферэнцыі выкладчыкаў англійскай мовы "3rd International Conference for Teachers of English "Inspiriŋ tə Sɔ"" (International House Minsk). (Сертыфікат)

17) 11 красавіка 2019 г. прыняла ўдзел у IV Міжнароднай канферэнцыі «Smart Learning – інавацыйныя тэхналогіі ў адукацыі» ў рамках XXVI-га Міжнароднага форуму па інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогіях (Мінск, 8-12 красавіка 2019 г.). (Сертыфікат)

18) 27 сакавіка 2019 г. прыняла ўдзел у ІІ-й Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі «Лічбавая трансфармацыя адукацыі».

19) 15-17 лістапада 2018 г. прыняла ўдзел у XIII Міжнароднай канферэнцыі БАПАЯ-IATEFL «Выклад замежнай мовы і сумежных дысцыплін: вопыт XXI стагоддзя». З 2018 г. – член Беларускай асацыяцыі выкладчыкаў англійскай мовы (БАПАЯ). (Пасведчанне аб удзеле ў канферэнцыі)

20) 21-22 красавіка 2018 г. удзельнічала ў 2-й міжнароднай канферэнцыі выкладчыкаў англійскай мовы “2nd International Teachers Conference "Teach DiFferent"" (International House Minsk) (Сертыфікат)

21) 1 снежня 2017 г. удзельнічала ў практыка-арыентаваным семінары «Інфодзень па праграмах ЕС», арганізаваным Упраўленнем міжнародных сувязяў БДУ.

22) Люты 2016 г. – "Mixed-Ability Teaching: Assessment and Feedback" (Oxford Professional Development Webinar).

23) Кастрычнік 2015 г. – Міжнародны семінар-трэнінг «Маладзёжная мабільнасць: шлях да поспеху» (UNESCO, БДУ).

Сфера навуковых інтарэсаў

Інавацыйныя метады выкладання замежнай мовы, тэхналогія эўрыстычнага навучання, навучанне замежнай мове для спецыяльных (прафесійных) мэт, дыстанцыйнае і змяшанае навучанне, праектаванне і распрацоўка эфектыўных анлайн-курсаў, тэорыя мовы.

Графік кансультацый

Сер, Пт: 12:50-13:30

Курсы на адукацыйнай платформе Moodle (аўтарскія інтэрактыўныя вучэбна-метадычныя анлайн-комплексы):

Дысцыпліна «Замежная мова (першая) (англійская)» 1 курс 1 семестр: https://edufir.bsu.by/course/view.php?id=128
Дысцыпліна «Замежная мова (першая) (англійская)» 1 курс 2 семестр: https://edufir.bsu.by/course/view.php?id=525
Дысцыпліна «Замежная мова (першая) (англійская)» 2 курс 3 семестр: https://edufir.bsu.by/course/view.php?id=298
Дысцыпліна «Замежная мова (першая) (англійская)» 2 курс 4 семестр: https://edufir.bsu.by/course/view.php?id=526
Дысцыпліна «Вытворчая (моўная) практыка» для студэнтаў 2-га курса спецыяльнасці "міжнароднае права" https://edufir.bsu.by/course/view.php?id=554
Распрацоўка патэнцыйнага развіцця рашэнняў і глабальных даследаванняў на UN's Agenda 2030
https://edufir.bsu.by/course/view.php?id=370

  • Замежная мова 1 (агульнае валоданне) практычныя заняткі для спецыяльнасці 1-24 01 01 «Міжнароднае права» (3 семестр)
  • Замежная мова 1 (у прафесійных мэтах) практычныя заняткі для спецыяльнасці 1-24 01 01 «Міжнароднае права» (4 семестр)
  • Замежная мова (першая) практычныя заняткі для спецыяльнасці 1-24 01 01 «Міжнароднае права» (5 семестр) Замежная мова (першая) практычныя заняткі для спецыяльнасці 1-24 01 01 «Міжнароднае права» (6 семестр)
  • Замежная мова (першая) практычныя заняткі для спецыяльнасці 1-24 01 01 "Міжнароднае права" (7 семестр)
  • Курсавы праект па тэорыі і практыцы перакладу па замежнай мове (першай) для спецыяльнасці 1-23 01 01 "Міжнародныя адносіны" (5 семестр)

Праграмы і вучэбна-метадычныя комплексы:

Публікацыі на міжвузаўскім партале «Метадалогія, змест, практыка крэатыўнай адукацыі»:

Навукова-метадычныя работы:

  1. Вологина, О.В. Синестетическая образность в музыковедческих текстах / О.В. Вологина // Русский язык в контексте культуры: сб. науч. статей / под общ. ред. Т.Г. Михальчук. – Могилев: УО «МГУ им. А.А. Кулешова», 2010. – С. 90 – 93.
  2. Вологина, О.В. Интермодальные сочетания в вербальных интерпретациях произведений живописи и музыки / О.В. Вологина // IV Чтения, посвященные 70-летию со дня рождения профессора В.А. Карпова (Минск, БГУ, 19-20 марта 2010 г.): сб. науч. ст.: в 2 ч. Ч. 2 / редкол.: А.И. Головня [и др.]. – Минск: РИВШ, 2010. – С. 153-156.
  3. Вологина, О.В. Синестетическая образность в тексте и словаре / О.В. Вологина // Языки мира – в мир языков: межвузовский сборник научных статей. Вып. 4 / отв. ред.  Н.Н. Нижнева. – Мн.: БГУ, 2010.  – С. 41-47.
  4. Вологина, О.В. Синестетические образы в текстах о живописи и музыке как способ преодоления межсемиотических барьеров / О.В. Вологина // Славянские языки: системно-описательный и социокультурный аспекты исследования: материалы IV Международ. науч.-метод. конф., Брест, 25-26 ноября 2009 г. : в 2 ч. / М-во образования Респ. Беларусь, Брест. гос. ун-т имени А.С.Пушкина; редкол.: С.А.Королевич (и др.). - Брест: БрГУ, 2010. - Ч.1. – С. 88-91.
  5. Вологина, О.В. Синестетическая образность в статьях о живописи на английском и русском языках / О.В. Вологина // Коммуникативные стратегии: материалы V Междунар. науч. конф., Минск, 26-27 нояб. 2009 г. / ред. кол.: Т.В. Поплавская (отв. ред) [и др.]. – Минск: МГЛУ, 2011. – С.40-42.
  6. Вологина, О.В. Источники синестетических образов в искусствоведческих текстах / О.В. Вологина // Мова i лiтаратура ў XXI стагоддзi: актуальныя аспекты даследавання: матэрыялы Рэсп. навук.-практ. канф. маладых вучоных, Мiнск, 26 сак. 2010 г. / рэдкал. : П.I. Навойчык (адк. рэд.) [i iнш.]; Беларус. дзярж. ун-т. – Мiнск, БДУ, 2010. – С. 92-96.
  7. Вологина, О.В. Синестетические метафоры и другие чувственно-эмоциональные образы в вербальных интерпретациях произведений музыки и живописи / О.В. Вологина // Мир языков: ракурс и перспектива: материалы I Междунар. научно-практ. конф., Минск, 22 апреля 2010 г. / редкол.: Н.Н. Нижнева (отв. редактор) [и др.]. – Мн.: БГУ, 2010. – С. 121-128.
  8. Вологина, О.В. Особенности функционирования синестетических сочетаний в искусствоведческих текстах / О.В. Вологина // Надзённыя праблемы лексiкалогii i анамастыкi славянскiх моў: матэрыялы II Мiжнар. навук. канф., г. Мазыр, 22-23 крас. 2010 г. / рэдкал.: В.В. Шур (адк. рэд.) [i iнш.]. – Мазыр: УА «МДПУ iмя I. П. Шамякiна», 2010. – С. 88-90.
  9. Вологина, О.В. Узуальная и окказиональная синестетическая образность в статьях на русском и английском языках о музыке и изобразительном искусстве / О.В. Вологина // Язык и межкультурные коммуникации: материалы III Междунар. науч. конф., Минск-Вильнюс, 17-20 мая 2011 г. / Бел. гос. пед. ун-т им. М. Танка; редкол. В.Д. Старичёнок, Г. Кундротас, И.П. Кудреватых и др.; отв. ред. В.Д. Старичёнок. – Минск: БГПУ, 2011. – С. 118-120.
  10. Вологина, О.В. Синестетическая образность в искусствоведческих текстах (на материале статей на английском и русском языках о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2010» / Ред. кол.: А.И. Жук (пред.) [и др.]. – Минск: изд. центр БГУ, 2011. – С. 490-491.
  11. Вологина, О.В. О месте синестетических тропов в образной ткани искусствоведческих текстов (на материале русских и английских статей о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Kalba ir kontekstai. Mokslo darbai. T. 3 (2).  Vilnius: Edukolgija, S. 227-239.
  12. Вологина, О.В. Образные характеристики феноменов искусства (на материале английских и русских статей о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Шестые Карповские научные чтения (Минск, БГУ, 16-17 марта 2012 г.): сб. науч. ст.: в 2 ч. Ч. 2 / редкол.: А.И. Головня [и др.]. – Минск: Белорусский Дом печати, 2012. – С. 178-182.
  13. Вологина, О.В. О различии между текстами о музыке и живописи в их насыщенности синестетическими характеристиками феноменов искусства (на материале русских и английских статей) / О.В. Вологина // Язык. Общество. Проблемы межкультурной коммуникации: материалы междунар. науч. конф. (Гродно, 20-21 марта 2012 г.). В 2 ч. Ч. 1 / ГрГУ им. Я. Купалы; редкол.: Л.М. Середа (гл. ред.) [и др.]. – Гродно: ГрГУ, 2012. – С. 327-333.
  14. Вологина, О.В. Синестезия и тема-рематические различия в образной ткани английских и русских статей о музыке и живописи / О.В. Вологина // Вестник МГЛУ. Серия 1. Филология. – 2012. – № 4 (59). – С. 49-61.
  15. Вологина, О.В. Своеобразие генитивных синестетических метафор (на материале русских и английских текстов о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Идеи. Поиски. Решения: материалы VI Междунар. науч. практ. конф., Минск, 22 ноября 2012 г. / Редкол.: Н.Н. Нижнева (отв. редактор) [и др.]. – Мн.: БГУ, 2013. – C. 168-176.
  16. Вологина, О.В. Генитивные метафоры в кругу синестетических образов (на материале русских и английских текстов о музыке и изобразительном искусстве) / О.В. Вологина // Лингвистика и методика в высшей школе. Выпуск 5: сб. научн. ст. В 2 ч. Ч 1 / редкол.: В.С. Истомин (отв. ред.) [и др.]. – Гродно: ООО “ЮрСаПринт”, 2013. – С. 99-111.
  17. Вологина, О.В. Синестетические возможности глагольных и именных сказуемых в русских и английских статьях о музыке и изобразительном искусстве / О.В. Вологина // Седьмые Карповские научные чтения (Минск, БГУ, 15-16 марта 2013 г.): сб. науч. ст.: в 2 ч. Ч. 2 / редкол.: А.И. Головня [и др.]. – Минск: Белорусский Дом печати, 2013. – С. 222-226.
  18. Вологина, О.В. Почему синестетические тропы чаще реализуются в позициях второстепенных членов предложения, чем в позиции предиката? (на материале английских и русских текстов о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы VII Международной конференции, посвященной 92-летию образования Белорусского государственного университета, 30 октября 2013 г. / редкол.: В. Г. Шадурский [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2013. – С. 99-101.
  19. Вологина, О.В. Грамматическая организация синестетических тропов (на материале русских и английских статей о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Весцi БДПУ. Серыя 1. Педагогiка. Псiхалогiя. Фiлалогiя. – 2013. – № 4 (78). – С. 55-62.
  20. Вологина, О.В. Феномен синестезии как объект полидисциплинарных исследований / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы VIII Международной конференции, посвященной 93-летию образования Белорусского государственного университета, 30 октября 2014 г. / редкол.: В. Г. Шадурский [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2014. – С. 104-106.
  21. Вологина, О.В. Синестетические эпитеты: структурно-грамматическая организация и синтаксические функции (на материале русских и английских текстов о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Международные отношения: история, теория, практика: материалы V науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений БГУ, Минск, 4 февр. 2015 г. / редкол.: В.Г.Шадурский [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2015. – С. 173-176.
  22. Вологина, О.В. Тема-рематическая структура образной ткани искусствоведческих статей и место синестетических тропов в ней / О.В. Вологина // Языковая парадигма и инновационные технологии в профессионально ориентированном обучении иностранным языкам в высшей школе: сб. науч. ст.: к 20-летию образования факультета международных отношений БГУ: сб. науч. ст. / под общ. ред. И.Н. Ивашкевич. – Минск: Колоград, 2015. – С. 30-44.
  23. Вологина, О.В. Особенности перевода лицензионного договора / О.В. Вологина, Д.И. Боболя // Курсовой проект на «отлично»: методич. рекоменд. для студ-в фак-та междунар. отн-ний по учеб. дисц. «Теория и практика перевода»; под общ. ред. И.Н. Ивашкевич. – Минск, БГУ, 2015. – С. 14-26.
  24. Вологина, О.В. Синестезия как языковая универсалия / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы IX Междунар. науч. конф., посвящ. 94-летию образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 29 окт. 2015 г. / редкол.: В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. – Минск: РИВШ, 2016. – С. 92-94. 
  25. Вологина, О.В. Синестезия: вопрос о границах и содержании понятия / О.В. Вологина // Международные отношения: история, теория, практика: материалы VI науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений БГУ, Минск, 4 февр. 2016 г. / редкол.: В.Г.Шадурский [и др.]. – C. 34-36. 
  26. Вологина, О.В. О роли экспрессивно-образных средств в искусствоведческой критике / О.В. Вологина // Практика преподавания иностранных языков на факультете международных отношений БГУ: электронный сборник. Выпуск VI. – Минск: БГУ, 2016. – С. 11-13. 
  27. Вологина, О.В. Сенсорные разновидности синестетических образов, основанных на экстероцептивных ощущениях
    (на материале текстов на английском и русском языках о музыке и живописи) / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы X Междунар. науч. конф., посвящ. 95-летию образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 27 окт. 2016 г. / редкол.: В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2016.  – С. 50-52. 
  28. Вологина, О.В. О преимуществах предметно-языковых интегрированных занятий (на примере темы “Global Issues on the United Nations’ Agenda”) / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы XI Междунар. науч. конф., Минск, 25 окт. 2017 г. / редкол.: В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2017. – C. 209-210.
  29. Иностранный язык (первый) (английский) : электронный учебно-методический комплекс для специальности 1-23 01 01 «Международные отношения» / БГУ, Фак. международных отношений, Каф. английского языка гуманитарных специальностей ; составители: С. А. Зудова [и др.] ; под ред. И. Н. Ивашкевич. – Минск : БГУ, 2018. – 132 с. : табл. – Библиогр.: с. 126–128
  30. Вологина, О.В. “Узнал сам -- научи другого" / О.В. Вологина // Межвузовская серия "Креативное образование". Филология. Журналистика. Эвристические (открытые) задания участников ордеятельностного семинара "Методика обучения через открытие: как обучать всех по-разному, но одинаково". Практикум / под ред. А.Д. Короля. -- Минск: БГУ, 2018. - с. 30.
  31. Вологина, О.В. "Пойми меня, если сможешь..." / О.В. Вологина // Межвузовская серия "Креативное образование". Филология. Журналистика. Эвристические (открытые) задания участников ордеятельностного семинара "Методика обучения через открытие: как обучать всех по-разному, но одинаково". Практикум / под ред. А.Д. Короля. -- Минск: БГУ, 2018. - с. 30.
  32. Вологина, О.В. "Легко давать советы" / О.В. Вологина // Межвузовская серия "Креативное образование". Филология. Журналистика. Эвристические (открытые) задания участников ордеятельностного семинара "Методика обучения через открытие: как обучать всех по-разному, но одинаково". Практикум / под ред. А.Д. Короля. -- Минск: БГУ, 2018. - с. 31.
  33. Вологина, О.В. Проект эвристического интернет-занятия “Сравнительный анализ правовых систем и судебных органов Великобритании, США и Республики Беларусь” / Вологина, О.В. // Межвузовский портал «Методология, содержание, практика креативного образования» / под ред. А.Д. Короля.  – Минск: БГУ, 2018. 
  34. Вологина, О.В. Опыт разработки когнитивного эвристического задания при обучении иностранному языку профессиональной деятельности / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы XII Междунар. науч. конф., Минск, 26 окт. 2018 г. / редкол.: В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2018. – С. 174-175.
  35. Вологина, О.В. Опыт разработки организационно-деятельностного эвристического задания при обучении иностранному языку профессиональной деятельности / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам: материалы XII Междунар. науч. конф., Минск, 26 окт. 2018 г. / редкол.: В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2018. – С. 225-226.
  36. Вологина, О.В. О некоторых эффективных формах организации самостоятельной работы студентов, изучающих английский язык для профессиональных (специальность “международное право”) целей / О.В. Вологина // Международные отношения: история, теория, практика: материалы VIII науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений БГУ, Минск, 1 февр. 2018 г. / редкол.: В.Г. Шадурский [и др.]. – C. 241-243.
  37. Вологина О.В. Эффективные формы и методы работы с лексикой при обучении юристов-международников языку специальности. / О.В. Вологина // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам : материалы ХIII Междунар. науч. конф., посвящ. 98-летию образования БГУ, Минск, 30 окт. 2019 г. / редкол. : В. Г. Шадурский (пред.) [и др.]. — Минск : Изд. центр БГУ, 2019. – C. 18-23.
  38. Вологина О.В. Температурная, вибрационная и гравитационная сферы источники синестетических переносов в вербальных интерпретациях произведений музыки и живописи (на материале русского и английского языков) / О.В. Вологина // Международные отношения: история, теория, практика: материалы IX науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений БГУ, Минск, 1 февр. 2019 г. / редкол.: В.Г. Шадурский [и др.]. – C.223-226.
  39. Вологина О. В. Методическая разработка цикла занятий эвристического типа с использованием технологии ментальных карт / О.В.Вологина // Практика преподавания иностранных языков на факультете международных отношений БГУ. – 2019. – Вып. 9. – Минск, БГУ. [Электронный ресурс]. – C. 7-12.  
  40. Иностранный язык (первый) (английский): учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности 1-24 01 01 Международное право от 26.06.2020 рег. №УД - 8143  /уч./ сост.: Ивашкевич И.Н., Непомнящих И.А.,  Вологина О.В. и др. – Минск: БГУ, 2020. – [Электронный ресурс] // Электронная библиотека БГУ.  – 141 с. 
  41. Вологина О.В. Реализация технологии обучения в сотрудничестве в условиях дистанционной образовательной среды (на примере дисциплины «иностранный язык (первый) (английский)»для студентов специальности «международное право») / О.В. Вологина // Международные отношения: история, теория, практика: материалы XI науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений БГУ, Минск, 4 февр. 2021 г. / редкол.: В.Г. Шадурский [и др.]. – в печати.
  42. Вологина О.В Модель «исследовательского сообщества» (community of inquiry) как методологическая основа эффективного онлайн-обучения в сотрудничестве//Материалы XV Международной научной конференции, посвященной 100-летию образования Белорусского государственного университета Минск, 29 октября 2021 г.- C. 97-102.
 Кантакты: тэл.: +375 17 209 57 61, e-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

 

Кантактная інфармацыя

  • Адрас: г. Мінск, вул. Ленінградская, 20
  • Паштовы адрас: 220030, г. Мінск, пр. Незалежнасці, 4
  • Тэлефон: +375 17 209 59 77
  • e-mail: fir@bsu.by

Палітыка ў дачыненні да апрацоўкі cookie-файлаў

Мы ў сацыяльных сетках

Зараз на сайце 479 гасцей і ніводнага зарэгістраванага